Wspólny Sekretariat Techniczny, Instytucja ustanowiona przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych Republiki Litewskiej do realizacji Programu Interreg V-A Litwa – Polska ogłosiła nabór na stanowisko Menedżera Projektu (biegłego w języku angielskim i polskim).

Oferowana jest możliwość pracy w Wilnie, w młodym, rozwijającym się zespole międzynarodowym i konkurencyjne wynagrodzenie w zależności od umiejętności i kwalifikacji kandydata.

Jest to stanowisko pełnoetatowe (40 godzin tygodniowo) z trzymiesięcznym okresem próbnym. Szczegółowe wymagania dotyczące stanowiska i opisu zadań znajdują się TUTAJ

Termin składania wniosków w języku angielskim (w tym życiorys i list motywacyjny) upływa 16 września 2018 r. (Najpóźniej w tym dniu wniosek musi dotrzeć do Wspólnego Sekretariatu Technicznego w Wilnie).

Procedura składania dokumentów:
 
Wypełnij swoje CV EUROPASS i list motywacyjny (oba dokumenty w języku angielskim) tutaj: https://europass.cedefop.europa.eu/editors/lt/cv/compose i wyślij dokumenty w formacie pdf na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., nie później niż 16 września 2018 r. Rozmowy kwalifikacyjne zaplanowano na drugą połowę września w Warszawie. Zostaną zaproszeni wstępnie wybrani kandydaci.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Kierownikiem działu programów Interreg Wspólnego Sekretariatu Technicznego Živilė Marcinkevičienė przez e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.    lub telefon +370 5 261 0558.