Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska 2014-2020 z siedzibą w Wilnie ogłosił nabór na stanowisko Menadżera Projektu (z biegłą znajomością języka polskiego oraz angielskiego). Pracodawca oferuje możliwość pracy w Wilnie, w młodym, rozwijającym się, międzynarodowym zespole oraz konkurencyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanych umiejętności i kwalifikacji. Jest to praca na cały etat (40 godzin tygodniowo) z trzymiesięcznym okresem próbnym. Szczegółowe wymagania dotyczące stanowiska oraz zakres obowiązków znajdują się tutaj.
Aplikacje w języku angielskim (zawierające CV i list motywacyjny) można składać do 11 kwietnia 2019 roku (najpóźniej do tego dnia aplikacja musi wpłynąć do Wspólnego Sekretariatu Technicznego).
Procedura składania dokumentów:
Wypełnij EUROPASS CV i list motywacyjny (obydwa dokumenty w języku angielskim) tutaj wyślij dokumenty w formacie Europass pdf XML na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej do 11 kwietnia 2019 roku. Rozmowy z potencjalnymi kandydatami zostaną przeprowadzone 16 kwietnia w Warszawie. Jedynie wstępnie wybrani kandydaci zostaną zaproszeni.
W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z Panią Stanislavą Skuodyte, Menadżerem Komunikacji we Wspólnym Sekretariacie Technicznym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod numerem +370 5 261 1774.