Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska 2014-2020 z siedzibą w Wilnie ogłosił nabór na stanowisko Menadżera Projektu (z biegłą znajomością języka polskiego oraz angielskiego). Pracodawca oferuje możliwość pracy w Wilnie, w rozwijającym się, dynamicznym, międzynarodowym zespole oraz konkurencyjne wynagrodzenie (ok. 1 500 EUR netto), jak również możliwość udziału w różnego rodzaju szkoleniach. Jest to praca na cały etat (40 godzin tygodniowo) z trzymiesięcznym okresem próbnym. Szczegółowe wymagania dotyczące stanowiska oraz zakres obowiązków znajdują się w tym miejscu.
Aplikacje w języku angielskim (zawierające CV i list motywacyjny) można składać do 16 listopada 2020 roku (najpóźniej do tego dnia aplikacja musi wpłynąć do Wspólnego Sekretariatu Technicznego).
Procedura składania dokumentów:
W celu przystąpienia do procesu rekrutacyjnego należy wypełnić EUROPASS CV i list motywacyjny (obydwa dokumenty w języku angielskim dostępne są w tym miejscu) , a następnie wysłać wypełnione formularze w formacie Europass Adobe PDF oraz Europass XML na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej do 16 listopada 2020 roku. Rozmowy kwalifikacyjne zostaną przeprowadzone w Warszawie bądź w trybie on-line, w zależności od aktualnej sytuacji epidemiologicznej. Tylko wstępnie wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę.
Pełną treść ogłoszenia w języku angielskim można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej Programu Interreg Litwa-Polska:
https://lietuva-polska.eu/en/news/programme_looks_for_project_manager_7.html