Pierwszy nabór wniosków o dofinansowanie ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Litwa-Polska 2014-2020 rozpocznie się 22 marca i potrwa do 9 czerwca 2016 r.

Podczas inauguracyjnego posiedzenia Wspólnego Komitetu Monitorującego Programu, które odbyło się 1 marca w stolicy Litwy, Wilnie zdecydowano o terminie i zasadach naboru projektów wspierających współpracę na pograniczu polsko-litewskim. Wnioski o dofinansowanie będzie można składać we wszystkich czterech osiach priorytetowych Programu, które dotyczą wsparcia przedsiębiorczości, efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych, promowania włączenia społecznego, a także wzmacniania zdolności instytucjonalnej instytucji publicznych. Pełen pakiet dokumentów związanych z pierwszym naborem projektów zostanie opublikowany 22 marca. W tym dniu odbędzie się także konferencja inaugurująca Program, o czym informowaliśmy TUTAJ.

Dokument Programu wraz z nieoficjalnym tłumaczeniem na język polski oraz informacje na temat działań wspieranych ze środków Litwa-Polska, jego beneficjentów, obszaru kwalifikowalnego oraz finansowania znajdują się TUTAJ oraz na stronie Programu www.lietuva-polska.eu/pl.

W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, w Departamencie Polityki Regionalnej, funkcjonuje Regionalny Punkt Kontaktowy Programu Litwa-Polska (RPK). RPK udziela informacji o Programie, uczestniczy w konsultacjach pomysłów projektowych oraz prowadzi działalność promującą ofertę Programu w województwie warmińsko-mazurskim.

Kontakt:

  • Pani Katarzyna Wantoch-Rekowska – tel.: 89 52 19 325, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pan Mateusz Ropiak – tel.: 89 52 19 323, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.