Zainteresowani aplikowaniem w Programie Współpracy Transnarodowej Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027 (BSR) będą mieli szansę dowiedzieć się w szczegółach jakie zasady dotyczą przygotowania małych projektów w tym Programie. Webinar organizowany przez Ministerstwo Funduszy i Rozwoju Regionalnego Seminarium odbędzie się 20 grudnia 2022 r. w godzinach 10.00-12.00 na platformie zoom.
Małe projekty (small projects) są nową formą współpracy w ramach BSR dedykowaną przede wszystkim organizacjom, które chciałyby po raz pierwszy spróbować swoich sił w realizacji międzynarodowego projektu. Podczas spotkania będzie okazja zapoznać się z warunkami naboru, zasadami przygotowywania wniosków i realizacji projektów.
Główne cechy małych projektów:
- Maksymalny czas realizacji projektu: 2 lata
- Proste zasady rozliczania
- Dofinansowanie: do 80%
- O dofinansowanie mogą się ubiegać m.in.: władze centralne, samorządy regionalne i lokalne, instytucje publiczne i uczelnie wyższe, instytucje otoczenia biznesu, organizacje pozarządowe, podmioty prywatne.
Tutaj dostępny jest Program spotkania (PDF)
Zgłoszenia: Rejestracja na spotkanie jest możliwa do 19 grudnia br.
Nabór projektów małych trwa do 26 stycznia 2023 r.
W Polsce informacji o programie udziela Krajowy Punkt Kontaktowy:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej tel.: +48 22 273 81 75; +48 22 273 81 87
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Zachęcamy również do konsultacji pomysłów projektowych z Regionalnym Punktem Kontaktowym Programów Interreg działającym w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie tel. 89 521 93 24, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.