Zainteresowani aplikowaniem w Programie Współpracy Transnarodowej Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027 (BSR) będą mieli szansę dowiedzieć się w szczegółach jakie zasady dotyczą przygotowania małych projektów w tym Programie. Webinar organizowany przez Ministerstwo Funduszy i Rozwoju Regionalnego Seminarium odbędzie się  20 grudnia 2022 r. w godzinach 10.00-12.00 na platformie zoom.

Małe projekty (small projects) są nową formą współpracy w ramach BSR dedykowaną przede wszystkim organizacjom, które chciałyby po raz pierwszy spróbować swoich sił w realizacji międzynarodowego projektu. Podczas spotkania będzie okazja zapoznać się z warunkami naboru, zasadami przygotowywania wniosków i realizacji projektów.

Główne cechy małych projektów:

  • Maksymalny czas realizacji projektu: 2 lata
  • Proste zasady rozliczania
  • Dofinansowanie: do 80%
  • O dofinansowanie mogą się ubiegać m.in.: władze centralne, samorządy regionalne i lokalne, instytucje publiczne i uczelnie wyższe, instytucje otoczenia biznesu, organizacje pozarządowe, podmioty prywatne.

Tutaj dostępny jest Program spotkania (PDF)

Zgłoszenia: Rejestracja na spotkanie jest możliwa do 19 grudnia br.

Nabór projektów małych trwa do 26 stycznia 2023 r.

W Polsce informacji o programie udziela Krajowy Punkt Kontaktowy:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej tel.: +48 22 273 81 75; +48 22 273 81 87
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Zachęcamy również do konsultacji pomysłów projektowych z Regionalnym Punktem Kontaktowym Programów Interreg działającym w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie tel. 89 521 93 24, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.